ELI PLAY
BOXTEL
ELI Play ontwikkelt en bouwt vernieuwende indoor speeltuinen, trampolineparken, sportparken en losse spelelementen. Wereldwijd beleven miljoenen mensen dagelijks plezier aan de fysieke uitdagingen van deze topspeler in de indoor leisure sector.

GEVRAAGD
Hoe worden wij de game changer in indoor leisure?
GELEVERD
Reached
Positionering en strategie met management team
Nieuwe merkidentiteit in woord en beeld
Doorvertaling naar communicatiestrategie en -middelen
Indoor leisure fabrikant ELI Play stoot door naar Europees marktleiderschap. Daarvoor is meer nodig dan baanbrekende innovatie en kwalitatief de beste playgrounds.
Klaar voor groei
Reach ontwikkelde met het management team van ELI Play een merkidentiteit die klaar is voor de stormachtige internationale groei. Van een brand story, missie en visie tot en met een huisstijl die een marktleider waardig is.
Herkenbare identiteit
ELI Play verkoopt plezier. Zowel aan de ondernemers die goed begeleid een playground starten, als aan hun bezoekers. De slogan ‘Every day a happy day’ past de Eindhovense fabrikant dan ook als een maatpak.
Autoriteit met eigen publicaties
Plezier in het ondernemen, bewezen succes en de zekerheid van de beste playgrounds staan centraal in de nieuwe communicatiemiddelen en –kanalen van ELI Play. De door Reach ontwikkelde corporate website is verrijkt met een online magazine, waarin zowel startende als ervaren ondernemers ervaringen en best practices delen. Met een gestage stroom van eigen publicaties benadrukt ELI Play zijn autoriteit in de fel bevochten indoor leisure markt.


Visuele identiteit
Met de nieuwe merkidentiteit als basis ontwikkelde Reach de volledige huisstijl van ELI Play en voerde deze samen met het interne marketing communicatieteam tot in de kleinste details door.


SALES FUNNEL
Bezoekers van de ELI Play website worden naar een funnel geleid voor startende ondernemers in het leisure segment. Met het stappenplan krijgt de ondernemer genoeg handvatten om een eerste stap te zetten naar de ontwikkeling van een eigen park.
Website en verkoopmaterialen
De website en het online magazine bieden verdere verdieping en concrete handvatten. Op verschillende, effectieve manieren worden bezoekers en lezers verleid tot persoonlijk contact. De online omgeving helpt de specialisten van ELI Play om kwalitatieve suspects en prospects te selecteren.


WANT TO REACH US?
© 2019 Reach Communications BV