GREEN LIGHT
BREUKELEN – TIEL
ARN en zijn partners streven naar verantwoorde en hoogwaardige recycling van auto’s. De organisatie gaat te werk vanuit de overtuiging dat de recycling van auto’s bijdraagt aan de circulaire economie, waarbij er geen schade is voor milieu en leefomgeving.

GEVRAAGD
Hoe betrekken we de (internationale) automotive keten bij innovaties in autorecycling?
GELEVERD
Reached
300% stijging in bezoekersaantal in zes maanden
Meer dan 3.000 betrokken gebruikers
Meer dan 15.000 gelezen artikelen
ARN wil een dialoog voeren over innovaties in autorecycling én autoriteit opbouwen bij overheidsbestuurders en bij de automotive keten, inclusief ondernemingen in autorecycling.
Online magazine Green Light
Reach ontwikkelde voor ARN het online magazine Green Light. Het dynamische magazine richt zich inhoudelijk op innovaties in autorecycling, internationale betrekkingen, maatschappelijke ontwikkelingen en wet- en regelgeving. Ook kijkt ARN kritisch naar de eigen organisatie.
Invloedrijke volgers
Met Green Light is een mooi bereik opgebouwd onder beslissers bij internationale overheden in de automotive sector. Publicaties worden regelmatig gedeeld op andere online platforms van partnerorganisaties.
Gerichte distributie
Green Light biedt zijn lezers elke week nieuwe publicaties, waardoor er doorlopend een prikkel is om een kijkje te nemen. Content wordt gericht, op artikelniveau gedistribueerd via social media, een single topic e-mailnieuwsbrief en, markant, via een vijf keer per jaar gepubliceerde gedrukte krant.
Dynamische content
De inhoud van Green Light is dynamisch en bestaat uit redactionele producties die regelmatig worden vernieuwd, een update krijgen of aangevuld worden. We maken verdiepende artikelen, beeldverhalen, videoproducties en infographics. Met deze content bouwt ARN autoriteit op. Daarnaast bedienen we ook de lezers die nieuwsgierig zijn naar de wereld om hen heen. We doen dit door relevante artikelen van gerespecteerde, internationale (vak)bladen en websites te herplaatsen op Green Light.

VIDEO INTERVIEWS
Geert Vermeer gaf, als scheidend voorzitter van de BOVAG en als oud commissaris van ARN, zijn visie op autorecycling. Al rijdend in zijn eigen Daf 600 van bijna 60 jaar oud, neemt hij ons mee in zijn visie op de modernisering van de mobiliteitsbranche en in wat dat betekent voor de autorecycling van straks.

SLIMME DISTRIBUTIE MET KRANT
Vijf keer per jaar worden hoogtepunten uit Green Light in papieren vorm gepubliceerd. De krant wordt verspreid onder beslissers bij overheden en in de automotive sector. De opening van elke editie is een prikkelend interview met een autoriteit op het gebied van milieu, mobiliteit of (auto)recycling. Pittige vragen, pittige antwoorden.
WANT TO REACH US?
© 2019 Reach Communications BV